Jag är förvånad över mig själv....

att jag av alla har startat en blogg!!!  Trodde jag aldrig... ;)  Vet heller inte om jag kommer att klara av det rent tekniskt, men som tur är har jag min älskade Ebba som är så gullig och hjälper mig! Därav anledningen till skapandet av denna blogg, att på ett roligt sätt lära mig använda datorn. Bara att fota och lägga in bilder kan ta knäcken på mig...  glömmer för varje gång hur jag ska göra! Resten av familjen blir tokiga på mig...
Jag är en 38-årig trebarnsmor som bor i ett gammalt hus från början av 1900-talet, tillsammans med min sambo Christer och våra barn Ebba, Alva och Hugo. Ett av mina stora intressen är att måla...  Måla vitt, vitt ,vitt på allt! Och när man har ett sådant intresse så kan man inte bo bättre än mig! Ett gammalt släkthus med tusen saker sparade på vinden och i källaren...  en riktig skattkammare! Även att gå på loppis är roligt, där kan man fynda! Passar mig perfekt när mitt motto är,- inred hemmet billigt, endast lite färg behövs...;)

Kommentarer
Postat av: Mannen

Vad duktig du är

2010-03-25 @ 21:36:16
Postat av: Mia

Är det en gammal Pv jag ser i bakgrunden på ett av dina foton????!!!!!! Så fin!!!!

2010-04-10 @ 11:23:31
Postat av: helene

Japp! Har stått där ett antal år i väntan på att någon ska ta i tu med den....

2010-04-10 @ 12:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0