Överskottsmarknaden

Tog en tur till överskottsmarknaden idag. Hittade en jätterolig hylla med med en utdragsbar skrivbordsskiva och ett roligt lönnfack som jag gick och funderade på. Men man ska aldrig fundera, för under tiden fick den en annan ägare.  Synd, den kostade bara 150 kr och hade säkert blivit fin med lite vit färg. Hugo kunde dessutom informera mig om att hon hette Helene hon också, så det var en riktig Helenehylla...
Istället fick jag åka hem med några småsaker!
.
En skål/kruka som jag tänkte plantera lite penseer i....  Började måla men är inte färdig. Behöver lägga på ett lager vit färg till.
.
En kruka som redan var vit! Bara att sätta i växter:)
.
och ett spel som hette Rymd-luffarschack. Lite mer avancerat än vanliga luffarschack....:)
.
.
Målade även färdigt ett par brickor som jag köpte på samma ställe för ett tag sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0