Långfredag!

Lite hastigt så här på långfredagskvällen drog jag igång målningen av byrån/buffen som jag plockat upp från källaren! Stor och rymlig med gott om plats för alla mina pysselsaker...  Hade lite färg kvar i burken och tänkte göra slut på den. Imorgon blir det ett besök på coop för inhandling av lite ny färg :) Dessutom behöver jag göra det tråkiga jobbet ; skruva loss skåpluckor och handtag...  Har även målat lite småsaker som jag köpt på loppis den senaste tiden  men det kommer i ett senare inlägg...

Nu ska jag sätta på mig mina hörlurar och lyssna vidare på min ljudbok och vänta på att klockan blir ett! Då ska Ebba vara hemma...  Ibland kan jag sakna att ta en riktig bok och lägga mig i soffan att läsa, men samtidigt är ljudboken så himla bra! Tänk er att måla och få en bra bok samtidigt... Det är toppen! Funkar även bra vid städning och matlagning ;) Ljudboken gör helt enkelt tråkiga måsten lite roligare ! :)  Nu menar jag ju inte att målning är tråkigt....
Lite sorgligt att måla den med tanke på det fina mönstret... men vad ska man göra när man tycker bättre om vitt???
Den mindre varianten i samma serie har jag redan gått på med penseln ;)
Klicka för att se större.

Kram Helene!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0