Bara en vecka kvar!

Härliga sommaren är tillbaka! Går in på min sista arbetsvecka innan fem veckors ledighet. Jag längtar!!!  Har planerat att göra så mycket roligt och att hinna med så mycket saker. Att verkligen ta vara på alla dagar...  Det är i allafall mina planer för semestern ;) Sen vet jag hur det blir....  Dagarna bara rullar iväg och vips är semestern slut. Går alltid alldeles för fort!

 

Igår hade jag en sån där alldeles underbar dag. Inga direkta krav på sig ( förutom mat, disk, tvätt osv... allt det där som alltid måste göras ). Gick runt och pulade lite här och var, inne och ute. Bara göra sånt man tycker om!

 

Fixade iordning två tavlor. Hade två rosmotiv liggandes som jag ville fästa upp på någon skiva för att få det att likna gamla skolplancher. Rotade runt i garaget och hittade en skiva som jag sågade till i passande storlek. Limmade fast motiven med tapetklister och sen så fick det duga.

Det var svårt att såga rakt och det blev bubblor av tapetklistret...  Men vad gör det ;)

 


Knåpade även ihop ett hjärta av en ståltråd som kläddes med lavendel. Nu hänger det här på tork!


Precis sådana dagar vill jag ha på min semester. Långa härliga dagar då man bara går runt och gör vad man känner för. Kravlösa, men ändå känna att man hinner massor!!!

Kram Helene!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0