Äntligen...

har Christer tagit sig in i skrotgaraget för att leta rätt på ett par gamla grindar som vi visste skulle finnas där. Han var inte jätteglad...  men det var jag!!!  "Vem mer än jag skulle göra detta för att någon ska glo på ett par gamla grindar... " var hans kommentar. Bilden talar sitt eget språk, - inte många skulle ha gjort det...  (i det här läget är det bara att hålla tummarna att grindarna ser ut som jag har tänkt mig, annars blir det inte roligt!)
.
Första grinden ute,- PERFEKT!
.
Andra grinden ute,- ännu mer PERFEKT!
Här står nu vår nya sänggavel!!!
.
Självklart ska den rengöras, slipas och målas innan den tar plats i sovrummet....  såååå, nu går jag ner i min källare!

Kommentarer
Postat av: Majsan

Jättefina grindar! De blir kalasfina som sängram. Men stackars Christer! Du har inte funderat på "själv är bäste dräng..."?

2010-04-09 @ 10:20:12
Postat av: helene

Men Majsan, jag är inte så stark!!! :)

2010-04-09 @ 11:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0