Ikea

Idag har vi varit en sväng på Ikea. Alltid lika roligt att gå där och titta ( tycker jag iaf ). Barnen är inte riktigt lika förtjusta...
Det finns så mkt man skulle vilja köpa men idag var det Ebba och Alva som stod för dom flesta inköpen. Hugo kom hem med ett packe ritpapper, och det var han nöjd med:)
.
Alva köpte bla en ny matta till sitt nya rum (väntar nu bara på att hitta en liten billig bra soffa att fylla ut rummet med) ....
.
och en lampa (ser nu att den hänger aningen snett)
.
.
Ebba köpte nya gardiner. Jättesöta, blev lite sugen på dom själv....
.
och en likadan matta som Alva. Köpte även en "kudde" till laptopen så man kan ha den bekvämt med sig i sängen...
.
.
Själv köpte jag mig lite "bra att ha" saker. Såna där saker man alltid köper när man är på Ikea. Lite billiga glas (eftersom jag alltid har en förmåga att slå sönder alla), och olika sorters ljus i alla dess former och dofter... Köpte även några korgar att förvara ljusen i.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0