Kuddar!

Har sytt två kuddar till hallen av gardinkappan jag köpte på loppis häromdagen. Använde även ett gammalt lakan till baksida ....
.
.
Lite bilder från hallen...
Funderar skarpt på att byta ut soffan mot något annat. Det är inte ofta man ser så mycket av soffan som på kortet! Fungerar mest som en avlastningsyta för kläder och diverse andra föremål... :(
.
.
.
Hittade dessutom två jättefina gamla glasflaskor i källaren som fick ta plats på altanen. Hade sett likadana på en annan blogg jag besökte och tyckte färgen var så fin....
.
.
.
.
.
Något mer jag hittade idag när jag rensade i ett skåp var denna jätesöta dikt som Ebba skrev till mig för några år sen på mors dag;
.
Visst är den gullig!!!  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0