Pinsamt!

Det är såååå pinsamt att gå på loppis! Inte för att handla begagnat men för det man köper. Man ser hur folk runtomkring tittar ner i korgen och tänker;- vad är det hon köper? Vad ska hon med det till?   Men jag förstår dom, en salig blandning av allt möjligt....
.
.
Tog en tur till Pingskyrkans second hand ikväll och fyndade lite ;) Har faktiskt aldrig varit där förrut men kommer garanterat att åka tillbaka! Dom hade flera fina möbler man kan måla, och till mkt bra pris! Det gillar jag :),    ......men idag köpte jag bara lite småsaker.
Kunde heller inte låta bli att börja måla direkt när jag kom hem, fast jag vet att jag har massor att göra färdigt nere i källaren...  Småsaker är så tacksamma att måla, det går så fort!

En ljusstake som jag gillade! Önskar bara att det hade funnits en till. Får försöka hitta några liknande och ha dom tillsammans i en grupp...
.

Ett träfat som jag ska ha till kakfat. Synd bara att jag inte är någon riktig bullmamma, utan fick lägga på ett tråkigt äpple...  Men det blir annat när Ebba frisknar till och ska baka fina cupcakes :) Dom kommer att passa på fatet!
.

Målade ramen på tavlan vit!
.

Är inte jätteförtjust i denna ljuslykta, men tror att den kommer att lysa upp fint på altanen när mörkret faller på...
.


En liten söt duk för en tia, men det är den söta spetsen jag är ute efter...  Ska sprätta bort den och använda till nåt roligt!
.

En tallrikshylla som ska bli vit....  Fruktansvärt ful tycker jag, men jag hoppas den kan bli bra ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0