Äntligen lördag!

Äntligen lördagmorgon och semester igen!  Den här veckan ska jag bara vara hemma o slappa och göra massa roliga saker :) Synd bara att solen lyser med sin frånvaro...
Ska börja dagen med att städa undan lite, sen kanske jag hinner med lite pyssel! Christer har gått ut för att måla grunden på huset, så dit vågar inte jag gå idag! Tänk om vi har valt fel färg!!! Samma ångest varje gång man ska bestämma sig för nåt... ;)
Här kommer några bilder från lite pyssel jag sysselsatt mig med i veckan. Har klistrat på lite decoupage här och där...
.
.
Nu är det dags att väcka resten av familjen och äta lite frukost. Kanske jag ska våga mig
ut och titta på grunden oxå... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0