Svart!

Har äntligen tagit mig i kragen och målat stolen som jag köpte för länge sen till Hugo! Den som är tänkt att bli hans nya skrivbordsstol.....  När jag kom upp med den från källaren tittar han på den och säger; - Det ser ju ut som en Evertstol!!!   Vet inte om det är positivt eller negativt, då Evert är Hugos gamelmorfar....  ;)
I vilket fall var det himla roligt att frångå det vita och måla svart! Så mkt lättare att måla med en mörk färg istället för en ljus, täcker mkt fortare! Snabba resultat är alltid roligt :)
.
.
Innan det blev en pojkrumsstol....
.
.
.
och efter att det var en "Evertstol" ;)    (Fast Hugo tyckte iofs att det var en Evertstol efter att den blev målad... ) Tycker den passar ganska bra i en 7-årings rum!
.
.
Nu väntar mkt annat nere i källaren, men då återgår jag till vitt!  :)
.
Kram Helene

Kommentarer
Postat av: Svärmor Ann-Britt

Den blev ju jättefin! Evertsstolen som blev en Hugostol.

Ann-Britt

2010-12-29 @ 00:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0