Ljusstake

Hann med en sväng till överskottsmarknaden idag, efter att ha sprungit runt och letat julklappar på stan. Fick sån himla lust att måla något, någonting sånt där som går fort....  Skulle städa efter jobbet idag och kände att jag behövde en liten muta till mig själv, och tänk vad mycket lättare det är när man vet att det står något roligt och väntar! Köpte en julljusstake som måste varit väldigt populär för ett antal år sen, för jag har sett tusen såna med olika utföranden ( dock alla med äpplen;) ) på olika loppisar under hela hösten! Nu slog jag till för en tia och tänkte att någon av alla dessa ljusstakar ska väl ändå få finnas kvar, om även med en annan färg...
.
.
.
.
Vet inte varför det är så himla kul att måla just ljusstakar. Så fort man går på loppis så skriker ögonen ;-träljusstakar, träljusstakar, träljusstakar .....   Vet snart inte vart jag ska göra av alla!
Här kommer en bild på några av dom. Skulle försöka fixa med en bild, men vet inte varför jag fick svart bakgrund!? Får träna vidare en annan dag! Nu är det hög tid att lägga sig om man ska orka med en sväng till Safiren och Black Jack imorgon kväll :)  Ha en trevlig helg! Kram Helene
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0