I brist på annat...

Hade stora planer inför sommaren då jag skulle måla några stora saker!  Tyvärr har Christer skadat knät och kan inte hjälpa mig att släpa ner dom till målarrummet :(  men vad gör man inte när målar lusten tar över.... Joo, letar rätt på något annat som inte väger så mkt så att man kan släpa runt på det själv ;) Hittade en gammal byrå som stod i hallen hemma hos mig när jag var liten där alla våra mössor och vantar förvarades. Nu har den tagit plats bredvid sängen med mkt bra förvaring till pocketböcker och andra bra att ha saker!
.
.
Från 80-talsbyrå med förvaring av mössor och vantar.....
.
.
till 10-talsbyrå för alla pocketböcker!
.
( ser nästan ut som svartvita foton men det är färg! Så grått och tråkigt har vi hemma hos oss... )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0