Undrar om jag kommer ihåg....

Nu är det hög tid att göra ett nytt inlägg. Undrar om jag kommer ihåg hur man gör? Hade lovat mig själv att göra ett nytt varje dag för att inte glömma, men så blir det som alltid... det går en dag, det går två dagar, det går tre dagar och vips så blir det aldrig! På något konstigt sätt så blir det så med det mesta jag bestämmer mig för ;)
I vilket fall har jag precis börjat min semester och direkt efter jobbet i fredags åkte jag till Britt-Maries pyssel och pynt och inhandlade mig lite decoupagelim. Det är något som jag funderat på länge och tänkte att det ska jag pyssla med på semestern. Men vad händer...  Jo, man är så ivrig att man sätter igång direkt man kommer innanför dörren! Man struntar i maten, städningen och allt och tänker; Jag ska bara prova lite....  och vips har timmarna rullat iväg! Men det var verkligen jättekul! Måste nu ut på jakt efter fina servetter.... :)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0