Nymålat

Målade ett gammalt fönster igår som jag hittade på vinden. Precis när det var färdigt ramlade det i golvet..  Glassplitter överallt och en mycket sur Helene! Nu står det utan glas och med mkt träfärg eftersom mkt av det gamla kitet oxå försvann. Funkar ganska bra ändå med lite bruna kvistar framför...
Målade ett gammalt fönster igår som jag hittade på vinden. Precis när det var färdigt ramlade det i golvet..  Glassplitter överallt och en mycket sur Helene! Nu står det utan glas och med mkt träfärg eftersom mkt av det gamla kitet oxå försvann. Funkar ganska bra ändå med lite bruna kvistar framför...
Är så nöjd med ljusstaken jag målade idag! Vet inte om jag vågar visa den för mamma, det är nämligen hennes och pappas bröllopspresent...;) Ser hon den nu vill hon säkert ha tillbaka den! Hon har nämligen oxå smittats av vithysterin...

Kommentarer
Postat av: Alvaaa

Snyggt mamma, Snyygt



NOOT!

2010-03-26 @ 17:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0