Loppis igen... :)

Har besökt pingstkyrkans secondhand idag igen :) Inte bästa dagen att åka dit då det var något jubileum och väldigt mkt folk....  Men lite kom jag hem med iaf!
.
.
Hann även måla lite här på kvällskvisten....  :)
.
En ljusstake som ska fyllas med stenar från öland. Stenarna ska jag plocka nästa helg då vi drar ner husvagnen till paradiset Byxelkrok :)  Antar att det blir baktungt i bilen när vi ska hem, vill ha stenar överallt...;) Christer är jätteglad ...
.
.
Var även en sväng till överskottsmarknaden häromdagen. Hittade bland annat dessa fula ljusstakar för fem kronor styck....
.
...men med lite vit färg blev dom helt ok!
.
På eftermiddagen hann vi med en sväng till Norrköping, och medans Christer var inne och köpte en toalettstol på Bauhaus sprang jag in i en affär bredvid som hette House. Dom hade sååå mkt fint, så dit måste jag åka igen...:) Köpte bl a dessa små glasmanschetter till ljusstakarna eftersom jag tycker det är så läskigt med ljus på trä. Kan alltid hoppas att det hjälper lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0