Tallrikshylla!

Har äntligen fått upp min tallrikshylla som jag har målat! Nu ska jag bara på jakt efter några fina fat och annat smått och gott som kan fylla hyllan...  Har nu tagit lite som jag hade i skåpen, det får duga så länge.
.
Så här såg den ut när jag köpte den och Christer trodde inte sina öron när jag sa att jag skulle ha den uppsatt!
En tallrikshylla.... hur omordent som helst! Hade någon sagt till mig för några år sen att jag skulle ha en sån hylla på väggen hade jag också skrattat...  Tur att man kan ändra sig :)
.
.
.
.
Hjärtat är en "blompinne" (växtstöd) som jag ska ha i blomlådan i sommar, men tyckte den passade ganska bra som prydnad. Kanske den får stå kvar... ;) Köpte den i den jättefina affären House idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0