Smågranar!

Dom första smågranarna har tagit plats hemma hos oss! Om två veckor är det första advent och eftersom tiden går så fort är det bäst att börja i tid....  ;)
Ena lilla granen fick ta plats på hallbyrån...
.
.
och den andra i vardagsrummet.
.
.
Hittade en gammal glasburk i källaren som jag satte dit en änglabild på med hjälp av decoupagelim och knöt på ett snöre.
.
Knåpade även ihop en God Jul vimpel av en gammal kökshanduk ( ? ) jag hittade i källaren med initialerna AL. Min farfar hette Alvar Larsson och kanske farmor gjorde dessa i hopp om att få lite hjälp i köket.... ;) Jag broderade God Jul bokstäverna med hjälp av gamla mönster som jag hittade i farmors gamla sypall . Hittade även en gammal lång sysax som funkade urbra! Så himla kul att återanvända gamla saker!!!
.
Kram Helene

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vilka fiffiga ideer du har!!

2010-11-15 @ 08:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0