Julkänslor!

Vilka julkänslor man fick igår när hela marken var vit! Var tvungen att färdigställa ett av mina julpyssel för att riktigt känna känslan av att julen börjar närma sig.
Köpte en gammal bakform på loppis för länge sen som jag inte riktigt visste vad jag skulle ha till. Den stod i källaren ett bra tag innan jag kom på vad det skulle bli.....
.
.
En gammal bakform
en servett
ljushållare
.
samt lite decoupagelim och en limpistol för att sätta dit servetten och ljushållarna
.
en adventsljusstake!
.
.
Var tvungen att springa upp i skogen och hämta lite mossa bara för att se hur den såg ut när den var helt färdig ;)
Nu åker den undan ett tag för att komma fram till första advent.
Var förbi på möbelmagasinet idag och köpte några fler gamla formar. Eftersom dom var så gamla och slitna fick jag köpa dom för 10 kr st. och jag klargjorde att jag inte skulle ha dom för att baka i....
-Ska du göra adventsljusstakar? frågar farbrorn i kassan och jag måste ha sett ut som ett levande frågetecken! Hur kunde han veta.... !!! Kanske han kan bli min idèpartners inom pyssel ;)
.
.
Lite annat decoupagepyssel av servetter....
Om ni aldrig provat så gör det,-det är sååå kul!!!
.
Trevlig lördagskväll! Helene

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0