4 okt 2010

-" Titta, vilken snygg! " utbrister jag till Ebba -"och bara fem kronor.... ".
Undra vad dom andra loppisbesökarna tänkte när jag bar iväg med denna underbara ljusstake ;)
.
Kom hem och slängde mig på målarburken och nu så är den viiiiiit!!!  :)
.
.
Blir lite full i skratt när jag tittar på bilden, eller snarare kanske jag tycker det är lite pinsamt....   man kan nästan kalla det för billiga hörnan på Johannisbergsgatan ;) Allt är loppisfynd! (förutom några saker då... )
Bord 50 kr
Pall 30 kr
Ljuslyktor 10 kr
kruka 10 kr
osv, osv....
Det blir iaf billigt, och dessutom miljövänligt, eller hur... ;)
.
Ha det gott!   Helene

Kommentarer
Postat av: Mannen

du är inte så dyr i drift ibland

2010-10-04 @ 22:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0