första april

Jag har en ide! Men ideer är inte alltid lätta att uppfylla! Vill ha ett par gamla spikar, såna där riktigt fina gamla! Jag vet att det finns ett gäng i våran källare, men var....  Christer vägrar att berätta! Dom slösar man inte bort på massa krams...  Det retar mig lite;)

Något mer som retar mig är att jag totalt glömde bort att Perssons Pack spelade på Statt ikväll!

Jag som så gärna ville gå...  Å andra sidan har jag inte hört någon som skulle dit, konstigt nog! När det äntligen kommer ett suveränt band som man lyssnade på för länge sen (eller iaf jag), så är det helt dött. Kanske det bara var ett första april skämt!  Kan ju alltid hoppas... då har man ju inte missat något ;)

Den här låten med Perssons Pack tillägnar jag alla mina vänner under dom härliga åren i Södertälje! Vilka minnen det väcker!!!
Den här däremot är tillägnad Caroline ;) Vad ska vi säga.... 2-1 kan jag sträcka mig till!
Sari Wallden hänger med lite extra även på den, eftersom det var hon som introducerade mig i packet och hade en svaghet för just denna låt.... ;)


En stor sorg är det att inte vara på statt ikväll:(  Håll med om det!!!

Många kramar Helene!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0