Härliga helg!

Oj,oj,oj.... nu var det ett tag sen jag gjorde ett nytt inlägg! Har varit fullt upp med andra trevliga saker... :) Jag har målat och pysslat och fikat! Fikat på coffe house två dagar i rad, fredag och lördag! Stort utropstecken då jag aldrig annars unnar mig sådana trevliga saker med supertrevliga vänner! Det blir liksom aldrig av, hela tiden fullt upp med annat...  

Igår fick jag hastigt och lustigt för mig att måla armstöden och benen på fåtöljerna i vardagsrummet. Hastigt är fel ord, då jag funderat på det länge.... men lustigt, det är det rätta! Ingen slipning, ingen målartvätt, bara rakt av med vit färg och pensel! Får se hur länge det håller ;)



Många tycker nog liksom min familj, att det var mkt snyggare innan... men jag gillar det bättre efter!
-"Det vita bara lyser mot det beiga" utbrast Alva!
Själv tycker jag det vita smälter mer in i omgivningen;)

Köpte nya fina kuddöverdrag till soffan idag när Ebba och jag tog en tur till Vingåker. Någon bal eller avslutningsklänning till henne på outleten hittade vi inte , men på Fabrix finns det alltid något :)

Slutligen en härlig bild på härliga systrar! Vi som fikade så mkt i helgen.... Det är inte systrar i den rätta bemärkelsen men mkt härliga vänner! Även om vi inte ses alltför ofta känns det som det var igår :) Önskar jag kunde lägga in ljud från en cd-skiva, för då hade ni fått höra Seven sister´s sjunga ... Seven sisters är alltså vi, inklusive Karin och Karina... Helt enkelt ett supergäng som kan massor!!!
Kram Helene!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0