Loppisfynd!

Satt och bläddrade runt lite på nätet och inser hur bra det är att gå på loppis!!! Har alltid haft en svaghet för träljusstakar, både enarmade och flerarmade och inser att där kan man tjäna stoooora pengar ;) Den ena av dessa ljusstakar kostade 15 kronor och den andra 10. Sen tillkommer givetvis kostnaden för färgen och den tid man lägger ner på målningen, men tiden ser jag enbart som rolig och rogivande!
Folk brukar undra var jag får all tid ifrån till allt målande och pysslande...  Joo, så här är det....  när alla andra går på sina promenader eller tränar på friskis, då väljer jag att pyssla! Bra eller dåligt, vet ej...  skulle behöva röra på mig men tänker att när man bor i ett hus med många trappor får man motionen gratis ;)  Ner i källaren till tvättstugan, upp till övervåningen till barnens rum, upp en trappa till,- kanske det finns något spännande på vinden, ner igen (förhoppningsvis släpande på något roligt... ) och så rullar dagarna på. Varför betala dyra pengar för motion när man kan göra annat roligt?

Som vanligt när jag pratar och skriver tappar jag den röda tråden... Det jag skulle komma till var att jag hittar ljusstakar på nätet ( inte helt lika, men iaf.. ) som kostar betydligt mkt mer än dessa billiga loppisfynd. Jämför priset! 10 kr+lite färg+lite tid mot en ljusstake för 195 kr +frakt!!! Det är inte illa!
Så en uppmaning till allt folk;- Gå och fynda på loppis!!!


Från en loppis....   


Från en nätbutik.....

 

60215
Pris: 195.0 SEK
Frakt från: 79 SEK
Total pris: 274.0 SEK
I lager: Ja

Vitmålad träljusstake Priset är styckvis.

 

 

 


 

 

 


Kram Helene

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0