Akut pysselsugen ;)

Ibland blir man bara sådär akut pysselsugen! Något måste göras, just precis nu!!!  ... och snabbt ska det gå ;) En sån känsla fick jag igår kväll efter att vi hade ätit. Hjärnan gick på högvarv,- vad ska jag göra, vad ska jag göra...
I ett sånt läge är det bra att ha sparat allt gammalt som man egentligen hade tänkt slänga på tippen en gång i tiden, men av någon anledning aldrig kom dit ;) Allt sånt hamnar på vinden och i källaren och där blir det stående, ända tills man kommer på att man kan göra något bra av det ;) Då blir man glad att det finns kvar!
Som denna gamla brödlåda, som jag aldrig någonsin i hela mitt liv skulle använda igen....
Nu står den på köksbänken, och ner i källaren åkte den nya, fina, moderna av plåt. Undra vad man kan göra av den om ett antal år... ;)
.
.
.
.
Kram Helene!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Japp, blev ju jättefin ;) Hittade en likadan så nu blir min också vit och fin och som ny igen! Tack för tipset!

2011-02-04 @ 17:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0