Alvas efterlängtade sekretär!

Äntligen är Alvas efterlängtade sekretär färdigmålad och på plats i hennes rum!
50 kronorsfyndet från soptippens loppis har bytt skepnad!
.
Observera den stora sladdhärvan!  Sladdar överallt...  Dator, högtalare till dator, fotoram, laddare till telefon, laddare till kamera, kortläsare osv, osv...  Jag blir tokig på all elektronik!!!
.
Passade iaf på att göra en storröjning i Alvas rum. Hon har en förmåga som jag inte alls känner igen ;) Samlar på sig såååå mycket saker....  Nästan en halv sopsäck blev fylld för att åka till tippen!  Den resterande mängden som skulle fylla flera säckar åkte upp på vinden....  Fattar inte att det ska vara så svårt att kasta saker! Stackars mina barn när dom flyttar hemifrån och jag ska packa på dom alla sina saker som jag har haft i gott förvar;)
Efter dagens stora slit blev det iaf rent och fint i Alvas rum. Frågan är bara hur lång tid det tar innan det är överfullt av saker igen...
.
.
Alvas kärlek till rosa elektronik....
.
Hennes rum är det bästa av alla här i huset! Egen liten toalett i rummet :)
.
Fortsatt trevlig lördagskväll! Helene

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0