Ramar!

Här är resultatet av Ebbas och mitt söndagsnöje! Massor av svarta ramar! Nu ska Ebba framkalla kort och göra en fotovägg...
.
Två av ramarna som var riktigt guldiga hörde dock till ett par Lasse Åbergs tavlor. Efter ett par år på vinden fick dom ta plats i Hugos rum. Kul att lite färg kan förändra...  :)
.
När jag ställde tavlorna på hyllan slog en gammal tanke mig...  När tjejerna var små tänkte jag alltid;- Ett pojkrum, vad lättstädat det måste vara!  Inte en massa krusiduller och söta prydnader på en mängd olika små hyllor. Inte ett skrivbord fullt med fina pennor, suddigum och olika små söta block och inte massa barbiedockor med alla dess tillbehör i olika små lådor osv, osv...  Neej, ett pojkrum, där har man en låda med bilar, en låda med klossar, en låda med lego...  Jaaa, allt väldigt lättsorterat, och inga jobbiga hyllor att damma!  Men ack så fel jag hade!
Hugo har det mest svårdammade rum i huset, och dessutom blir det massa merjobb när alla legoprojekt ramlar samman bara man rör det... !!!  Inte roligt!
Lego, lego, lego så långt ögat kan nå....  Borde ha skåp med luckor så dammet stannar utanför :)
.
Kramar Helene!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0