Loppisutflykt!

Igår hade jag och Annis en jättetrevlig dag i norrköping med loppisbesök! Hann med Erikshjälpens secondhand och Myrorna. När vi skulle åka till Bra och begagnat hade vi lite problem med vägarna....  Kartan var missvisande;) Fem minuter efter stängning kom vi dit! Synd...
Anna-Lenas fina tidningsställ!  ;) Tryck på bilden så ser ni skönheten i större format.


Några andra loppisfynd.....
Koppar och kanna som ska få ta plats som prydnad på en inte ännu införskaffad hylla över min Laura Ashley inspirerade sänghörna ;) Mkt rosor blir det, och inte är det riktigt jag heller...


Två vita kaffekoppar som ska få några små söta lökväxter i sig...

Glaskupor som blivit placerade uppochner och en smal fin flaska (som Christer sen upplyste mig om att vi har flera nere i källaren :0  Glöggflaskan vi drack mycket av i julas... )

En i mina ögon mkt bra förvaringskorg! Den kan hänga, den kan stå och den kan bli helt platt! Egentligen är det något man sänker ner i kokande vatten innehållande någonting, men det är det som är charmen med loppis! Att hitta andra användningsområden än vad det egentligen är tänkt för. Det blir en sport att gå på loppis och fundera.. :)
Kram Helene!

Kommentarer
Postat av: AnnaLena

Vad fint det blev,men jag tycker inte om att du driver med mitt tidningsställ!! Du ska nog få se....Men det var kul vi måste göra om det snart.

2011-03-25 @ 18:26:23
URL: http://stinaagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0