Trevlig helg!

Vill bara önska alla en trevlig helg med en bild på trevliga tulpaner. Såg även att mina oönskade tulpaner ute i rabatten återigen börjar ta fart, trots alla mina försök att bli av med dom.  Dom är seglivade, dom små rackarna. Allt annat i trädgården som jag vill ha kvar försvinner, men farfars gamla tulpaner som han planterade för hundra år sen kommer alltid tillbaka (hundra år sen är en liten överdrift, men för väldigt väldigt länge sen)!



Helgen kommer jag att ägna åt ett loppisbesök på Sandbäcksgården för att sedan bege mig ner på stan för att delta i ett UPPROP på torget klockan 11.00 angående alla neddragningar i skola och barnomsorg. Härmed uppmanar jag ALLA att gå dit....  Tillsammans kan vi göra skillnad!

Hoppas även att det kommer att finnas tid för lite pyssel! Satt sent igår kväll och målade lite brädor och påskägg, medan jag väntade på att Alvas vita jätteskitiga jacka som rumlade runt i tvättmaskinen skulle bli färdig.
Så himla skönt att ha saker färdiggrundade, bara att plocka fram när pysselnerven vibrerar ;)
Klicka på bilden för att få den större.

Kram Helene!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0