Brädor!

Övning ger färdighet sägs det, så igår kväll satte jag mig och försökte texta några brädor på frihand. Till min hjälp letade jag rätt på Ylva Skarps hemsida med hennes jättefina texter, och säga vad man vill om att plagiera andras alster, så är det ett sätt att lära sig på.... Måste ha något att utgå ifrån och lära sig grunden för att sedan kunna skapa sitt eget. Det är precis för oss som det är med barnen, man sneglar lite på grannen bredvid och på det sättet utvecklas man...  Klicka på länken och gå in på Skarp kalligrafi för att se allt fint hon gör! http://shop.textalk.se/se/artgrp.php?id=18396&grp=640197

Lite snett, lite darrigt och lite missbedömning av placeringen av texten, men ändå ganska nöjd. Det är bara att fortsätta öva.

Kram Helene!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0