Florist!

Jag och växter funkar inte så bra ihop ;) Har alltid en förhoppning om att dom ska klara sig utan vatten...  Tyvärr så gör dom inte det och då kan ni ju förstå hur dom ser ut!
Igår tänkte jag ;- Om jag gör några riktigt fina arrangemang, då kanske jag lyckas. Då kommer dom att få mycket omsorg och lagom med vatten.... ;) Men det var lättare sagt än gjort. Har insett att florist är definitivt inget yrke för mig! Ser mest ut som jag har skapat några skatbon i en kruka! Kanske man kan lära sig... ;)









Zinkfatet fyndade jag på cayenne för några veckor sen :) Gillar det mycket!
"Skålen" på nedre bilderna köpte jag på loppis i helgen för endast 15 kr ;)

Kram Helene!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0