Stunder av lycka

Igår var vi en tur till Eskilstuna på kalas. Passade även på att besöka lite roliga affärer :) Vilka som är roliga är ju beroende på vem man frågar...  Själv tycker jag för tillfället att klädaffärer är urtrista! Har inte alls någon lust att gå och titta på kläder, även om jag skulle behöva. Letar febrilt i garderoben varenda dag i hopp om att något snyggt ska ha tagit plats på en galge, men icke :(

Däremot besökte jag en helt otroligt rolig heminredningsaffär som heter Underbara Hem. Och en helt otroligt rolig pysselaffär, Panduro. Och en ganska rolig alltialloaffär, Clas Ohlsson. Det är en av dom få affärer som både jag och Christer tycker om, även om vi håller oss på olika avdelningar... ;)

I påsen från Clas Ohlsson fick jag med mig en låda med bokstavsstämplar och lite lera. Blev för längesen inspirerad av en annan blogg där dom hade gjort små tavlor. Rev upp det på en gång när vi kom hem, var bara tvungen att testa lite ;) En god jul tag blev det oxå...  Vi är väl snart där?




Här kommer lite bilder från Underbara Hem! Dom har verkligen allt, och för alla smaker, även om jag har valt att fota det som jag gillar :) Massor av småplock, lampor, kuddar, gardiner, men även möbler, porslin och annat. Gör gärna ett besök:)






Kram Helene!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0