Second hand!

Idag har vi varit på ett besök i Flen! Jag säger bara FLEN... vilken öde stad, om man nu kan kalla det för stad ;) I vilket fall vad det gäller affärer. Åkte dit för att göra ett besök på Amazon där dom hade loppis idag men stannade även till i centrum. Har aldrig varit där tidigare. Fick syn på en galleria och gick in... en expertbutik var öppen, dom resterande få butiker som fanns hade öppet mån- fre, men dom flesta av lokalerna gapade tomma! Lite större utbud borde det kunna vara... Vi hittade iaf på två secondhand affärer som var roliga att gå och titta i!

På tal om second hand vill jag slå ett slag för en trevlig sida på facebook :) Köp, byt och sälj i katrineholm. Jättekul att sitta och bläddra runt bland bilderna. Så himla bra att kunna göra fynd av det som andra inte vill ha ;)
För några dagar sen köpte jag en charmig gammal prylhylla av Anna-Carin. Behövde bryta av allt vitt i mitt pysselrum och tyckte det passade bra med brunt :)




På dagens utflykt i Flen gjorde jag ett jättefynd! I ena seconhand butiken vi besökte hittade jag ett par helt oanvända äkta skinnkängor. Betalade endast 80 kronor!  Känner mig så nöjd och kommer att vara glad hela helgen över detta kap! :)



Trevlig fortsatt helg! Helene

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0