Betonggjutning!

I ett tidigare inlägg lovade jag mig själv att något jag skulle göra under sommaren var att gjuta i betong...  och det gjorde jag! En varm skön fredagskväll efter lite god mat och dricka tillsammans med grannarna rörde jag och Jenny ihop betongen. Tillsammans med barnen och en massa mygg höll vi på ett par timmar. Jättkul! Det värsta är bara att man måste vänta några dagar på resultatet....  Tålamod, Helene, tålamod! Måste verkligen öva på det ;) Vissa saker blev iaf bra och andra sämre...  (bra om man bortser från alla luftbubblor, som tydligen inte ska vara där)

Här kommer iaf resultatet av lite (för mig) lyckade saker;

En ängel                                       Ett hjärta

Små hjärtan och rosor samt Hugos gamla gummistövlar....

På varenda loppisbesök under sommaren letade jag frenetiskt efter formar att gjuta i. Hittade faktiskt en hel del! Helgen ska ju bjuda på högsommarvärme igen så då kan det väl vara läge att göra en ny omgång :)

Kram Helene

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0