Härliga höstdag!

Så skönt det är att komma hem tidigt en sån här solig och härlig höstdag! Och ännu härligare är det att jag äntligen kan gå ut och sätta mig på framsidan och njuta av den "nästanfärdiga framsidan" utan att behöva se en stor byggställning :)  Ända konsten är nu att bortse från all målning jag har kvar...  Taket på den övre balkongen ska målas två gånger till och det övriga en gång. Känns ganska tungt vill jag lova!!!  Christer behöver snickra lite till och sen får vi ta vintern till att fundera på hur trappen ska se ut. Inte alltid helt lätt att komma överrens... 


Men, men .... nu ska jag ut och njuta av en kopp kaffe i solen bland mina nyplanterade höstväxter på min halvfärdiga balkong. Känns skönt att äntligen få ställa dit lite krukor igen. Blir liksom lite trevligare att komma hem...











Trevlig fortsatt tisdag!
Kram Helene



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0