Länge sen sist...

Har äntligen fått en fungerande dator där det går att lägga in bilder. Tack gymnasieskolorna i Katrineholm för dom fina Mac-datorerna som alla elever har fått....  Tack vare er har jag fått ärva Ebbas gamla! :)
Nu ligger en härlig sommar bakom oss med semester, sol, bad, god mat, god dricka och lite pyssel.
Framför oss ligger en härlig höst och vinter med mycket pyssel :) Jag hör till den lilla skara som tycker det är skönt när det börjar bli lite kallare, det kanske regnar lite ute och det börjar bli mörkare på kvällarna. Då är det tillåtet att vara inne ;)
Började fixa lite i hallen i helgen. Var så himla trött på soffan som stog där och samlade massa jackor och väskor på sig, så nu gör jag ett nytt försök...  Målade ett bord och en stol som jag hade köpt på loppis i våras, kånkade iväg med soffan till köksbordet och nu får vi se hur vi kommer att trivas :) Har lite projekt på gång till väggen, men än så länge luktar det för illa...  Det är nämligen inget loppisfynd, utan ett "gris-stalls-fynd" jag snubblade över i somras... ;)
Tackar även Christer för att han har druckit många Norrlands guld i sommar! Så himla fina flaskor att pyssla med... ;)
Kram Helene!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0